Субота, 2024-05-04, 9:04 AM

Підлузька гімназія Івано-Франківської міської ради

Календар
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 15
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Критерії оцінювання учнів

    Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»

    КРИТЕРІЇ

    оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

    Рівні н.д.

    Бали

    Загальні критерії оцінювання н.д. учнів

     

     

     

    I. Початковий

    1

    Учні засвоїли знання у формі окремих фактів, елементарних уявлень

     

    2

    Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, володіють окремими видами умінь на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії

     

    3

    Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу; з

    допомогою вчителя виконують елементарні завдання, потребують детального кількаразового їх пояснення

     

     

     

    II. Середній

     

    4

    Учні відтворюють частину навчального матеріалу у формі понять з допомогою вчителя, можуть повторити за зразком певну операцію, дію

    5

    Учні відтворюють основний навчальний матеріал з допомогою

    вчителя, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять

     

    6

    Учні будують відповідь у засвоєній послідовності; виконують дії за зразком у подібній ситуації; самостійно працюють зі значною

    допомогою вчителя

     

     

     

     

     

     

    III. Достатній

     

    7

    Учні володіють поняттями, відтворюють їх зміст, уміють наводити

    окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії

     

     

    8

    Учні вміють розпізнавати об'єкти, які визначаються засвоєними поняттями; під час відповіді можуть відтворити засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; володіють вміннями на рівні застосування способу діяльності за аналогією; самостійні роботи виконують з незначною допомогою вчителя;

    відповідають логічно з окремими неточностями

     

    9

    Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, володіють вміннями виконувати окремі етапи розв'язання проблеми і застосовують їх у співробітництві з

    учителем (частково-пошукова діяльність)

     

     

     

     

     

    IV. Високий

     

     

    10

    Учні володіють системою понять у межах, визначених навчальними програмами, встановлюють як внутрішньопонятійні, так

    і міжпонятійні зв'язки; вміють розпізнавати об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями різного рівня узагальнення; відповідь

    аргументують новими прикладами

    11

    Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, вміють застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях

     

    12

    Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійні роботи виконують під

    опосередкованим керівництвом; виконують творчі завдання

     

    КРИТЕРІЇ

    оцінювання н.д.  учнів основної й старшої школи

     

    Рівні н.д.

    Бали

    Загальні критерії оцінювання н.д. учнів

     

     

    I. Початковий

    1

    Учні розрізняють об'єкти вивчення

    2

    Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

    3

    Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою

    вчителя виконують елементарні завдання

     

     

     

    II. Середній

    4

    Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний

    матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію

    5

    Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками

    й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

     

    6

    Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком

     

     

     

     

     

     

     

    III. Достатній

     

    7

    Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії

     

     

    8

    Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності

     

    9

    Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і

    правильною аргументацією

     

     

     

     

    IV. Високий

    10

    Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення

     

    11

    Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

     

     

    12

    Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

     Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з математики