Субота, 2024-05-04, 4:45 PM

Підлузька гімназія Івано-Франківської міської ради

Календар
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 15
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Освітні програми

    Освітня програма Підлузької гімназії на 2023 - 2024 н.р.

    ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Підлузької німназії на 2022 - 2023 н.р.

    ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПІДЛУЗЬКОЇ ГІМНАЗІЇ

    на 2021 -2022 н.р.

    ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПІДЛУЗЬКОЇ ГІМНАЗІЇ на 2020 -2021 н.р.

    Повна версія освітньої програми закладу доступна за посиланням  ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПІДЛУЗЬКОЇ ГІМНАЗІЇ на 2019 -2020 н.р.

    Розділ 1 Призначення школи та засіб його реалізації

    Призначення школи полягає в наданні якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку, забезпеченні їх всебічного розвитку, виховання і самореалізації особистості яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

    Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

    Спільними для всіх є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

    Освітня програма, що реалізується в школі, спрямована на: формування в учнів сучасної наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості; формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури; рішення задач, формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві; виховання громадянина, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

    Реалізація освітньої програми школи здійснюється через два рівні освіти:

    початкова освіта тривалістю чотири роки;

    базова середня освіта тривалістю п’ять років.

    Розділ 2 Опис «моделі» випускника школи

    Модель випускника Нової Української Школи – це необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі інші здобутки у сфері компетентності може принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися і ділитися досвідом з іншими.

    Випускник школи має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння отримані учнем тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами.

    Набуті життєві компетентності випускник вміло використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.

    Наш випускник – це передусім людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації, широким спектром особистості:

    • випускник школи добре проінформована особистість;
    • прагне до самоосвіти та вдосконалення;
    • готовий брати активну участь у суспільно-культурному житті громади, держави;
    • є свідомим громадянином, готовим відповідати за свої вчинки;
    • свідомо ставиться до свого здоров’я та довкілля;
    • мислить креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.

    Випускник компетентний у ставленні до життя — реалізує себе через самопізнання, саморозуміння та інтелектуальну культуру.

    Випускник початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені стандартом початкової освіти. Він упевнений у собі, старанний, працелюбний, самостійний, дисциплінований, вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити і має почуття самоконтролю, навички навчальної діяльності, культуру поведінки і мови, основи особистої гігієни і здорового способу життя.

    Випускник базової основної школи володіє певними яко­стями і вміннями на рівні вимог державних освітніх стандартів успішно засвоює загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану; має систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного); володіє основами комп’ютерної грамотності; знає свої громадянські права і вміє їх реалізувати;оцінює свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей; дотримується правил культури поведінки і спілкування; веде здоровий спосіб життя; готовий до форм і методів навчання, використовуваних у старших класах.

    Наш випускник - свідомий громадянин і патріот своєї країни, готовий до сміливих і успішних кроків у майбутнє.

    Розділ 3 Цілі та задачі освітнього процесу школи

    Перед школою поставлені такі цілі освітнього процесу:

    1.Забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової, основної, освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;

    2.Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;

    3.Створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;

    4.Формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;

    5.Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів;

    6. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом своєчасного та якісного проходження курсової перепідготовки;

    7.Проведення атестації та сертифікації педагогів;

    8.Цілеспрямоване вдосконалення навчально-матеріальної бази школи.

    Розділ 4 Навчальний план та його обґрунтування

    Програма підготовчої групи «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку / [Н.В.Гавриш, Т.В.Панасюк, Т.О.Піроженко, О.С Рогозянський, О.Ю.Хартман, А.С.Шевчук], рекомендована Міністерством освіти і науки України №1/11-7684 від 01.08.2017року )

    Програма початкової освіти окреслює підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти.

    Початкова освіта здобувається з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

    Програма визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень, забезпечує взаємозв’язки окремих предметів, курсів за вибором, їх інтеграцію та логічну послідовність вивчення, які будуть подані в рамках навчальних планів:

    для 1-2 - го класів у відповідності до Державного стандарту початкової освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна та затвердженою наказом МОН України від 22.03.2018р.,№268, додаток 1.

     

    для 3-4 класів розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти». відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407) з української мовою навчання, таблиця 1.

    Освітня програма базової середньої освіти окреслює організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти і складена відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405) з навчанням українською мовою.

     

    Розділ 5 Особливості організації освітнього процесу та застосовування

    в ньому педагогічних технологій

     

    Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку: формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок.

    В школі працюватимуть гуртки:

    1. «Основи хореографії» за програмою гуртка «Основи хореографії», схваленою Вченою радою Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (протокол №4 від 25.09.14 р.) для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, 5 годин.
    2. «Хоровий спів» за програмою гуртка хорового співу (автор Жабляк М.Д.) схвалена для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (протокол №1 від 24.06.2016р.) за рішенням комісії дисциплін художньо-естетичного циклу Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист від 08.07.2016 року №2), 4 години.

    Також передбачені екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, лекції, конференції, квести, інтерактивні уроки, інтегровані уроки, проблемний урок тощо. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, забезпечуючи досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах з предмету. Перевірка та оцінювання досягнення компетентностей здійснюватиметься у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття.

    Розділ 6 Показники (вимірники) реалізації освітньої програми

    Рівень досягнень учнів буде вивчатись: шляхом моніторингу знань, умінь і навичок з окремих предметів; проведення контрольних випробувань учнів; участі учнів школи у предметних олімпіадах різного рівня, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах; аналізу результатів участі учнів у ДПА.

    Розділ 7 Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

    Розділ 8 Структура навчального року